الأربعاء، 9 ديسمبر، 2009

اخيرا .....

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااة
الوحيد اللى فهمنى وجاب اللى فى دماغى بالظبط هو مهندس مصرى
وقال اللى كنت عاوز اقوله
معلش
يمكن انا كلامى بين للناس شىء معين بينما اقصد شىء مختلف شويه
بس اعذرونى
اعمل ايه
ميزان بقى .....
اشكرك يا مهندس بجد على كلامك
واشكر فاتيما على كلامها اللى خفف كتييييييييييير قوى
وبالنسبه للون المدونه
انا مضطر اسفا
انى اغيرة
استجابه لرغباتكم
وان كنت شايفه مناسب اكتر لروح المدونه
وان كنت ناوى احتفظ باللون دة لغايه يوم معين انا منتظرة
هبدله بعدها للابيض الناصع
بس نعمل ايه بقى
حكم القوى
بس ادونى فرصه
لان التغيير دة محتاج يوم رايق
ومزاج راااااايق
اصبروا عليا لغايه اليوم دة
:D
بالنسبه لمواضيع المدونه
انا كنت ناوى اعمل تغيير نوعى فيها
يعنى
اخف الكلام عن حبايب قلبى شويه
لانى بصراحه بتخنق واتعب نفسيا من مجرد ذكر اسمائهم
( دا من كتر الحب طبعا )
هكتب بأذن الله بوستات شويه مختلفه
ذات طابع انسانى نسبيا
هعمل حاجه كنت واخد قرار معملهاش
هقتبس حاجات عجبتنى كنت قريتها
وهنشرها كما هى
ناوى باذن الله ارجع لمكتبتى الصغنونه تانى
لانى بقالى كتييييييييييييير قوى كنت بعدت عنها
كنت ناوى اعمل كذا مدونه اضافيه
واحدة كنت هعملها موسيقيه
يعنى شويتين نقد على قدى كدة
والتانيه كنت عاوز اعملها فنيه
للافلام
زى بحب السيما كدة
والتالته كنت عاوز اعملها عن الصور
يعنى صورة
وانطباع
بس انطباع عميق شويتين تلاته
والرابعه كنت عاوز عاملها فلسفيه بحته
والخامسه عن حاجات قريتها وعجبتنى

( بالظبط زى مهندس حر ماقال )

بس نظرا لضيق الوقت
والظروف
وانى اصلا مش ملاحق على وقت للمدونه دى لوحدها
هأجل الحلم دة شويه
تحياتى ليكم كلكم
واشكركم على مجاملاتكم الرقيقه اللى مستحقهاش
..............................................